Knihomyší život

Monday, October 5, 2009

Pro náročné

Popudila mne banka, se kterou se potýkám už třetím rokem. Různé jejich aktivity a vymyšlenosti se snažím brát jako rány osudu a udržuji se ve víře, že konkurencí nabízené produkty jsou bez dvou za dvacet. Aby to tak zůstalo, neměla jsem se dostat na letiště. Kde jsem uzřela to, co o sobě banka tvrdí - "banka pro náročné".

V podstatě s tím souhlasím. Jen chybí dodatek.
  • Chcete si založit spořící účet? Upozorňujeme, že to může trvat až 14 dní. (Kdybych mi zrovna tenhle produkt nenarvala den před tím pracovnice konkurence a nezařídila ho během tří minut, asi bych žasla míň).
  • Nechcete jednat přes telefon? Tak to máte smůlu, internetbanking ani návštěva pobočky vám řadu věcí neumožní. Nevymýšlejte si.
  • Chtěli byste vědět kurzy cizích měn zpětně? Zkuste si o ně požádat, nejlépe telefonicky . Dodáme je vytištěné. Ne, na webu, jako je mají normální banky, fakt nejsou. (Informace je asi rok stará. Tenkrát jsem se na to fakt ptala. Teď můžu jen říct, že na webu nejsou snadno k nalezení a že je hledat nebudu. Leda kdybych si chtěla požádat o kurzy od začátku vedení účtu.)
  • Chtěli byste vůbec cokoliv vědět? Tak nám ale napřed do telefonu musíte říct i číslo bot Vaší babičky. Ne, to je jedno, že chcete obecnou informaci. Stejně ho chceme slyšet. (Ano, když potřebujete ty kurzy, tak taky.)
  • Nefunguje vám kreditka? No, víte my vám ji zrušili. Ano, uprostřed doby platnosti. Kvůli dostali jste totiž upgrade partnerského programu a vystavili jsme vám novou. Ne, ještě jsme ji neposlali, ale plánujem to. Obyčejně, samozřejmě, jak jinak?
Banka pro náročné. Však my vás naučíme skromnosti!


Vůbec bych mohla zavést zakyslé reklamní okénko. Páč jsem si koupila BeBe sušenky a koukám, ony prý jsou "s celozrnnými cereáliemi". Abychom si to ujasnili, cereálie jsou oves, pšenice, ječmen, žito a podobně. Obiloviny se tomu říká česky. Když jsem chodila do školy, byly obiloviny celozrnné jaksi z podstaty. Měly pěkně klíček, obal a endosperm a to bylo celé. Jestli někde vyšlechtili druh, co mu standardně roste jen kus zrna a dávají ho do BeBe sušenek, tak je to fakt bomba.

Labels:

3 Comments:

  • At October 8, 2009 at 10:33 AM , Anonymous Liška said...

    Banky, to je hrozná banda!
    S radostí bych některou vykradla, kdybych věděla, jak na to. Výčitky bych neměla. Jsou to zloději.

     
  • At October 8, 2009 at 9:04 PM , Blogger Knihomyš said...

    Liško, se zlodějinou bych se možná vyrovnala, protože bez účtu se objedu těžko, ale musí to dělat elegantně. Ta tupost jejich systému mě deptá.
    Přitom ořezávat mě tak, abych byla spokojená by je nic nestálo, pouze lehké opotřebení mozku.

     
  • At January 27, 2010 at 12:33 AM , Anonymous Anonymous said...

    treba zkontrolovat:)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home