Knihomyší život

Thursday, October 16, 2008

Mozaiková skládačka

aneb Myš se opičí po Lišce a zároveň po Lemurovi. Výsledek:





provided by flash-gear.com




Můžete taky, jestli chcete.

1. What is your first name? 2. What is your favourite food? 3. What´s your favourite animal? 4. What is your favourite colour? 5. Who is your celebrity crush? 6. Favourite drink? 7. Dream vacation? 8. Favourite dessert? 9. What you wanted to be when you grow up? 10. What do you love most in life? 11. One word to describe you. 12. Your nickname.

Zadejte odpovědi na výše uvedené otázky do vyhledávače flickr
Vyberte z první stránky vždy jednu fotku, která se vám nejvíc líbí.
Zkopírujte její adresu do programu
Mosaic Maker
Postup opakujte pro všechny otázky.
Dejte vygenerovat mozaiku a pochlubte se ... a pokud jste stejné potvory jako Knihomyš, tak použijte i Photograph Puzzle Maker.
Pošlete dál, budete-li chtít.

Labels:

4 Comments:

  • At October 27, 2008 at 3:36 PM , Anonymous Anonymous said...

    Nojó, já to zkoušela skládat, ale když ono se to tam, celé nevejde! Achjó.

     
  • At October 28, 2008 at 9:13 PM , Blogger Knihomyš said...

    Fakt nevejde? Jako že to složíš a pak nevidíš celou mozaiku? Ona totiž jde přizastrčit pod okraje (teď jsem si ji tréninkově složila - sice se nesložené dílky překrývají a s kusy se musí různě hýbat a odsouvat, ale ve finále to celé vidět je (aspoň Firefox 3.0.3 mi to dovolí). V případě zájmu a krize vystavím i normální mozaiku, jen by mě zajímalo, kde je ta chybka :(

     
  • At October 31, 2008 at 2:01 PM , Anonymous Anonymous said...

    Mně tvůj levý sloupec (tělo blogu) zalejzá pod pravý sloupec. Mozaika je širší než tělo blogu. Nevidím celou.

     
  • At November 23, 2008 at 7:21 PM , Blogger zoe said...

    ha, tak já svou mosaiku mám tady, s nápadem odněkud jinud, ale puzzle z ní nemám. s dovolením kradu i toto

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home