Knihomyší život

Thursday, September 11, 2008

Feministické okénko

Jen tak pro informaci - ženský mají fakt všechno horší.

Zatímco pánská kola, která jsem v útlém mládí znala, byla buď sportovně-silniční nebo aspoň s rozumně řešeným převodem (přehazovačka byl luxus), dámská bych šmahem označila za plečky typu "Chceš-li poznat, co je dřina, kup si kolo Ukrajina" bez ohledu na jejich národnost. Aspoň mám výmluvu, proč nejsem cyklistkou. Možná se situace spolužen v tomhle ohledu zlepšila, nemám aktuální informace, protože se mi letos (opět) nepovedlo koupit kolo.

Existence dámských kapesníků mě taky iritovala, což nezpůsobovala feministicky ideologická uvědomělost, ale častá rýma. A rozhodně nemám proporcionálně menší nos (tedy při srovnání dámský kapesník:pánský kapesník, já:průměrný muž). Zde se útlak obrátil proti tyranům, protože jsem pravidelně plenila otcovy a bratrovy zásoby.

Nebudu zmiňovat "ženské časopisy" a "ženskou literaturu". Celkem chápu nakladatele, kterým by výstižnější výraz "slepičí" asi tržbu nezvýšil.

Dneska jsem si uvařila ženský čaj. A řeknu vám, nic moc. Akorát teď nevím, jestli mužský čaj je urologický nebo ten s rumem.

Labels:

2 Comments:

  • At September 12, 2008 at 9:34 AM , Anonymous Anonymous said...

    Spousta chlapů začíná po prvním pádu na štangli jezdit radši na dámských kolech.

     
  • At October 2, 2008 at 4:12 PM , Anonymous Anonymous said...

    Ano, ty dámské kapesníky už používám jen z nouze. Není nad pánské s proužkem na okraji.
    A vůbec nejlepší je dětská bavlněná plena, nejměkčí. Jenže tu většinou nikam netahám; nejvýš pod polštář doma. Když tam jsem sama.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home